Irodai Logisztikai Kisegítő
Budapest VIII.
Bruttó 2 005 Ft/óra
Feladat
Azonnali kezdéssel, december közepéig tartó, időszakos projektre keresünk diákot egy első osztályú jogi szolgáltatásokat nyújtó céghez. A már lassan 20 éve működő, egész Európában ismert jogi iroda most költözik, és ebben kérnék egy jó fizikummal és erős állóképességgel rendelkező tanuló segítségét.
Az iroda hétköznaponként, reggel 9:00 és 17:30 között van nyitva, neked is ebben az intervallumban lesz lehetőséged szétosztani a cég által elvárt heti 20-30 órát. Lehetőség szerint minden munkanapra felosztva, hogy hatékonyan tudjon haladni a költözés folyamata.
Helyszín: Budapest belvárosa, egyik közlekedési csomópontja a 8. kerületben
Feladataid:
• Irodaköltözéssel kapcsolatos logisztikai és adminisztratív feladatok támogatása
• Dobozok pakolása, átvétele és rendszerezése
• Archiválási anyagok rendezése, iktatása
• Selejtezési folyamatok előkészítése és intézése
• Irodai eszközök és anyagok nyilvántartásában való közreműködés
• Az iroda mindennapi működését támogató ad hoc feladatok ellátása
Elvárások: Aktív vagy passzív hallgatói jogviszony, jó fizikai állóképesség, önállóság, precíz munkavégzés
Fizetés: Bruttó 2005 Ft / óra
Kezdés: Azonnal!
Várjuk a jelentkezésed itt a honlapon, vagy a lent található elérhetőségek egyikén. :)
Feltételek
Aktív nappali vagy passzív hallgatói jogviszony; Magyar nyelvtudás
Munkaidő
• Heti 20–30 óra vállalása szükséges
Bérezés (bruttó)
Bruttó 2 005 Ft/óra
Jelentkezés formája
A munkára való jelentkezéshez regisztrálj az ydiak.hu weboldalon (vagy jelentkezz be meglévő fiókodba), valamint töltsd fel az önéletrajzod a saját profilodba. Ezt követően a munkánál kattints a jelentkezés gombra. Bővebben információért a munkával kapcsolatban keresd Kalmár Anna Loretta kollégánkat a +36 30 417 3878 telefonszámon, vagy e-mailben a kalmar.anna@ydiak.hu címen.