Flotta adminisztrátor
Budapest VII.
Bruttó 2 200 Ft/óra
Feladat
Szereted ha minden rendezett? Fontos neked a fenntarthatóság és érdekel az autómegosztás? Rugalmas irodai adminisztrációt keresel?
Elektromos autómegosztással foglalkozó iroda budapesti székhelye keresi irodai tapasztalattal rendelkező flotta adminisztrátorát, aki hosszú távon segítené a cég munkáját (legalább 1 év).
Feladataid lesznek: flottaüzemeltetés támogatása, adminisztráció, káreseményekkel kapcsolatos nyilvántartások készítése, naprakészen tartása, szervizszámlák kezelése, teljesítményértékeléshez kapcsolódó adminisztráció elvégzése.
Jelentkezz, ha van már irodai tapasztalatod, ismered a Trello programot és olyan munkát keresel, ahol betekinthetsz az elektromos autómegosztás működésébe. Olyan diákok jelentkezését várjuk, akik értenek az Excelhez, precízek és még legalább egy évig rendelkeznek hallgatói jogviszonnyal. Előnyt jelent: műszaki érdeklődés.
Feltételek
Aktív nappali vagy passzív hallgatói jogviszony; Magyar nyelvtudás; Irodai adminisztrációs tapasztalat; Precizitás; Pontosság; Megbízhatóság; Környezettudatos szemlélet; Műszaki érdeklődés; Excel ismerete feltétel; Trello kezelési ismeret
Munkaidő
heti 3 nap (3x8 óra) - H-P 9:00-17:20
Bérezés (bruttó)
Bruttó 2 200 Ft/óra
Jelentkezés formája
A munkára való jelentkezéshez regisztrálj az ydiak.hu weboldalon (vagy jelentkezz be meglévő fiókodba), valamint töltsd fel az önéletrajzod a saját profilodba. Ezt követően a munkánál kattints a jelentkezés gombra. Bővebben információért a munkával kapcsolatban keresd Baán Lola kollégánkat a +36202110534 telefonszámon, vagy e-mailben a baan.lolita@ydiak.hu címen.