Céges protokoll kialakítása az elővigyázatosság jegyében

Az év végéhez közeledve olyan távolinak tűnik a március, amikor a feje tetejére állt a világ a Covid-19 járvány terjedése miatt. Sajnos még ma sem mondható el, hogy a valósággá vált rémálomnak vége lenne, és fellélegezhetünk, ugyanis folyamatos készenlétben áll mindenki. Nem szabad belefáradni a védekezésbe, fokozottan elővigyázatosnak kell maradni mindaddig, amíg meg nem születik a hatékony megoldás világszerte.

“A nehéz munkát sokkal könnyebb elviselni, ha olyasmi, amit szívesen csinálsz, s nem olyan, amit kénytelen vagy csinálni. /  Lisa Kleypas  /

Mi, az Y Generáció Iskolaszövetkezet csapata, kialakítottunk egy céges protokollt, amelyben meghatároztuk, hogy mit és hogyan teszünk az óvatosság jegyében, és mit reagálunk akkor, ha a csapaton belül felüti fejét a vírus, vagy újra kijárási korlátozásokat rendelnek el országos szinten.

Olvass tovább az Y Generációs céges protokoll tippekért!

Az Y Generáció pandémiás helyzetre kialakított céges protokollja három részre tagolható:

1. Létrehoztunk egy home office szabályzatot. 

A szabályzatban az alábbi pontokra térünk ki:

  • Munkaidő otthon
  • Meetingek az online térben
  • Szünetek megtartása
  • Eszközök használata
  • Kommunikációs csatornák
  • Hasznos tippek

Felkészültünk arra is, hogy amennyiben szükség van rá, a kollégákat két csapatra osztjuk, és két hetes váltásban fognak otthonról és az irodából dolgozni. Ez tavasszal, az első hullám esetében bevált, így a módszert megtartjuk és alkalmazzuk.

2. Gondoltunk arra is, hogy milyen csapatépítőink lesznek az elkövetkezendő időszakban.

Egyaránt kitaláltunk fizikai formában és online lebonyolítható csapatépítőket. Ha kíváncsi vagy ezekre az ötletekre, eláruljuk, hogy a hamarosan megjelenő, soron következő blogunkban erre vonatkozó ötletekkel jövünk.

Az egészség az első és legfontosabb!

3. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a legrosszabbra való felkészülés mellett óvintézkedéseket is tegyünk.

Ennek érdekében az alábbiakat vezettük be: 

  • Klímát jó pár hónapja nem használunk az irodában. 
  • Folyamatosan szellőztetünk, van, hogy egész nap be sem csukjuk az ablakot.
  • Óránként egy kolléga lefertőtlenít minden kilincset, asztalt, villanykapcsolót. 
  • Az ügyfélfogadó térbe egyszerre maximum 4 diákot fogadunk, akik csak maszkban jöhetnek be.
  • Felkerült egy plexi fal a recepciós pultunkra. 
  • Mivel elég kis konyhánk van, az iroda konyhájában egyszerre csak 2 kolléga tartózkodhat.
  • A kollégáknak az asztaluknál maszkot viselni nem kötelező, azonban ahogy felállnak, és elhagyják a helyüket, fel kell venniük a maszkot, még akkor is, ha csak irodán belül mennek át másik helységbe.
  • Kézfertőtlenítőt helyeztünk ki a recepcióra.
  • Minden kollégának felhívtuk a figyelmét, hogyha kicsit gyengébbnek érzi magát, vagy akár csak kis megfázás tünetekkel rendelkezik, akkor is maradjon otthon, és dolgozzon home officeból, amelynek szabályait az 1-es pontban ismertettünk.

Minden partnerünknek ajánljuk tehát, hogy készítse el pandémiás tervét, és kezdje meg annak megvalósítását! Vezesse be, és hirdesse ki a munkavállalói között a pandémiás időszak alatt betartandó szabályokat!

News