HR asszisztens
Budapest VII.
Bruttó 2 200 Ft/óra
Feladat
Szeretsz embereknek segíteni és jól kommunikálsz? Érdekel a HR? Fontos neked a fenntarthatóság és szívesen dolgoznál egy olyan helyen, ami támogatja ezt?
Elektromos autómegosztással foglalkozó iroda budapesti székhelye keresi irodai/HR munkatársát adminisztrációs fókusszal, aki hosszú távon segítené a cég munkáját (legalább 1 év).
Feladataid lesznek: általános irodai adminisztráció, időpontok egyeztetése telefonon (toborzásba besegítés, alkalmi munkavállalók kezelése), bizonylatok kezelése, nyomtatás, lefűzés, postázás, különböző területek támogatása (ügyfélszolgálat, HR, pénzügy)
Jelentkezz, ha van már adminisztrációs tapasztalatod, legalább középfokú angoltudással rendelkezel, barátságos, közvetlen személyiség vagy és olyan munkát keresel, ahol betekinthetsz egy kicsi, de annál tapasztaltabb cég különböző csapatainak működésébe. Olyan diákok jelentkezését várjuk, akik magabiztosan használják az Office programokat, precízek, önállóan tudnak dolgozni és még egy évig rendelkeznek hallgatói jogviszonnyal.
Feltételek
Aktív nappali vagy passzív hallgatói jogviszony; Magyar nyelvtudás; Irodai adminisztrációs tapasztalat; Monotóniatűrés; Magabiztos MS Office ismeretek; Nyitott személyiség; Önállóság; Precizitás; Proaktivitás; Közvetlenség; Jó kommunikációs készség; HR irányú tanulmány előnyt jelent
Munkaidő
min. 20 óra - H-P 9:00 és 17:00 óra között rugalmasan
Bérezés (bruttó)
Bruttó 2 200 Ft/óra
Jelentkezés formája
A munkára való jelentkezéshez regisztrálj az ydiak.hu weboldalon (vagy jelentkezz be meglévő fiókodba), valamint töltsd fel az önéletrajzod a saját profilodba. Ezt követően a munkánál kattints a jelentkezés gombra. Bővebben információért a munkával kapcsolatban keresd Baán Lola kollégánkat a +36202110534 telefonszámon, vagy e-mailben a baan.lolita@ydiak.hu címen.