Helpdesk Support munkatárs
Budapest XIII.
Bruttó 1 950 Ft/óra
Feladat
Az ország egyik piacvezető assistance szolgáltatással foglalkozó nemzetközi vállalata keresi új munkatársát IT osztályára! Ha szereztél már tapasztalatot helpdesk területen és/vagy vettél már részt szerver és hálózat (infrastruktúra) üzemeltetésben, ez a te lehetőséged!
Feladataid lennének:
- beérkező jegyek diszpécselése és visszamérése
- telefonos & távsegítségnyújtás
- Microsoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása
- ActiveDirectory:
- Exchange levelező szerver
- incidensek és problémák kezelése
- munkaállomások karbantartása, telepítése, hibajavítása (hardveres, szoftveres)
- ismétlődő szerver adminisztrációs feladatok (leírások alapján)
- felhasználói dokumentációk készítése, bővítése WIKI alapú tudásbázis bővítése
- betanulási időszak (3 hónap) után: készenlét ellátás
Olyan diákokat keresünk, akik a keddi és csütörtöki napokat tudják vállalni!
Jelentkezz, ha releváns tapasztalattal jelentkezel, elboldogulsz angolul írásban és tudsz megadott munkafolyamatokkal dolgozni!
Feltételek
HelpDesk tapasztalat vagy tapasztalat szerver/hálózat üzemeltetésében; 18 év felett; Aktív nappali vagy passzív hallgatói jogviszony; Érettségi bizonyítvány; előny: mérnökinformatikus tanulmányok; Magyar nyelvtudás; Analitikus gondolkodásmód; Precizitás; Megbízhatóság; Proaktivitás; Utasítások követése; Angol nyelvtudás (középfok); Jó kommunikációs készség
Munkaidő
25-40 óra - H-P: 8:00-18:00; kedd és csütörtök kötelező
Bérezés (bruttó)
Bruttó 1 950 Ft/óra
Jelentkezés formája
A munkára való jelentkezéshez regisztrálj az ydiak.hu weboldalon (vagy jelentkezz be meglévő fiókodba), valamint töltsd fel az önéletrajzod a saját profilodba. Ezt követően a munkánál kattints a jelentkezés gombra. Bővebben információért a munkával kapcsolatban keresd Baán Lola kollégánkat a +36202110534 telefonszámon, vagy e-mailben a baan.lolita@ydiak.hu címen.