Személyi asszisztens
Budapest VII.
Bruttó 2 100 Ft/óra
Feladat
Lelkes, precíz és kreatív személyi asszisztenst keresünk webshop adminisztrációs és marketing feladatokhoz. Ha érdekel a marketing, szereted a rendszert és nem riadsz vissza az önálló munkától sem, nálunk a helyed!
Feladatok:
- Termékadatlapok létrehozása és szerkesztése (képek, leírások, árak, paraméterek pontosítása)
- Termékkategóriák, szűrők szerkesztése, karbantartása
- Képek, dokumentumok és adatok rendszerezése, Excel-adatbázisok kezelése
- Webshopban megjelenő tartalmak (leírások, bannerek, promóciók, blogcikkek) létrehozása, szerkesztése
- Marketingfeladatokban való aktív részvétel: közösségi média posztok előkészítése (pl. Canva-ban vizuálok, rövid szövegek), hírlevelek, kampányötletek előkészítése, piackutatás, versenytársfigyelés
- Social media felületek kezelése
- Általános adminisztratív feladatok ellátása, a cég napi működésének támogatása
Elvárások:
- Magabiztos számítógépes ismeretek (különösen Excel, Canva, Photoshop, ezen kívüli egyéb kreatív vagy adminisztrációs programok ismerete előnyt jelent)
- Érdeklődés az e-commerce, kozmetikai és marketing terület iránt
- Jó kommunikációs készség és tanulási hajlandóság
- Kreatív szemlélet, vizuális érzék
Egyéb fontos információ:
- A munka teljes mértékben home office-ban történne
- Előny de nem feltétel: kereskedelem-marketing vagy kommunikáció területen folytatott tanulmány
Feltételek
Aktív nappali vagy passzív hallgatói jogviszony; Magyar nyelvtudás
Munkaidő
Heti 5x4 óra, előre egyeztetett rugalmas beosztással
Bérezés (bruttó)
Bruttó 2 100 Ft/óra
Jelentkezés formája
A munkára való jelentkezéshez regisztrálj az ydiak.hu weboldalon (vagy jelentkezz be meglévő fiókodba), valamint töltsd fel az önéletrajzod a saját profilodba. Ezt követően a munkánál kattints a jelentkezés gombra. Bővebb információért a munkával kapcsolatban keresd Kiss Panna kollégánkat a null telefonszámon, vagy e-mailben a kiss.panna@ydiak.hu címen.