Irodai munka

HR és Office asszisztens

Budapest XIII.

Bruttó 2 200 Ft/óra

Feladat

Ha hosszú távú, megbízható diákmunkát keresel és érdeklődsz a HR adminisztráció és irodai feladatok iránt, és szeretnél releváns irodai tapasztalatot szerezni egy globális gyógyszeripari vállalatnál, akkor téged keresünk! 

Feladataid lesznek:

  • HR adminisztratív teendők elvégzése
  • Adatrögzítés és hatósági jelentések készítése
  • Irodai készletek feltöltése és nyilvántartása
  • Telefonhívások és postai küldemények kezelés

Ha felkeltette az érdeklődésedet, várom a jelentkezésedet! 

Feltételek

Aktív nappali vagy passzív hallgatói jogviszony; Magyar nyelvtudás; Precíz, lelkiismeretes munkavégzés; Pontosság; Önállóság

Munkaidő

Csütörtökönként 9:00-17:00 között, illetve heti egy választott nap 4 órában.

Bérezés (bruttó)

Bruttó 2 200 Ft/óra

Jelentkezés formája

A munkára való jelentkezéshez regisztrálj az ydiak.hu weboldalon (vagy jelentkezz be meglévő fiókodba), valamint töltsd fel az önéletrajzod a saját profilodba. Ezt követően a munkánál kattints a jelentkezés gombra. Bővebben információért a munkával kapcsolatban keresd Dankó Barbara kollégánkat a +36301602003 telefonszámon, vagy e-mailben a danko.barbara@ydiak.hu címen.

Jelentkezem

Bérkalkulátor

25 év alatt a bruttó béred egyenlő a nettó béreddel.

Az eredmény a fent megadott értékek alapján

Amennyiben nem töltötted be a 25. életévedet, és a havi bruttó fizetésed nem haladja meg az 576 601 Ft-ot, úgy a nettó béred megegyezik a bruttó béreddel, tehát az SZJA nem kerül tőled levonásra.

Hasonló állásaink

További munkáink

Szeretnél értesülni legújabb állásainkról?

Ne maradj le a kiemelt munkalehetőségekről, hasznos karrier tippekről!

Diákmunkával kapcsolatos kérdésed van?

Azért vagyunk, hogy segítsünk, keress minket az alábbi elérhetőségeken:

Kapcsolat

Diák vagyok és szeretnék munkát találni

Munkát keresek

Állást kínálok és szeretnék jó munkaerőt találni

Munkaerőt keresek