ÁTTEKINTÉS

MUNKAVÉGZÉS HELYE

Budapest XIII.

FELADAT

Ha szociálisan érzékeny vagy és szeretsz másokon segíteni, úgy érzed, hogy megfelelően asszertív a kommunikációd és jó problémamegoldó is vagy, ez a munka a számodra tökéletes lehetőség. Feladataid lesznek: • Telefonos segítségnyújtás ügyfeleink számára. • Ügyfelek felmerülő káreseményeinek felvétele, problémájuk megoldása: legyen az autómentés; egészségügyi ellátás, szakember, szállás megszervezése; csereautó biztosításának menedzselése; egyéb vészhelyzetek megoldása területenként eltérően (travel, technical, home, health). • A megoldandó káreseménnyel együtt járó adminisztráció elvégzése.

FELTÉTELEK

18 év felett; Aktív nappali vagy passzív hallgatói jogviszony; Angol nyelvtudás (középfok); Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny; Jó kommunikációs készség; Jó problémamegoldó készség; Kedves személyiség; Magabiztos MS Office ismeretek; Megbízhatóság; Precizitás; Talpraesettség; Ügyfélorientáltság; Általános adminisztrációs tapasztalat; Telefonos/vendéglátós/eladói tapasztalat előny

MUNKAIDŐ

H-V 0-24 óráig havi 80-100, nyáron 100-120 órában, rugalmasan, hosszú távon

BÉREZÉS (bruttó)

1260 Ft/óra - 1450 Ft/óra + adható bónusz

JELENTKEZÉS FORMÁJA

A munkára való jelentkezéshez regisztrálj az ydiak.hu weboldalon (vagy jelentkezz be meglévő fiókodba), valamint töltsd fel az önéletrajzod a saját profilodba. Ezt követően a munkánál kattints a jelentkezés gombra. Bővebben információért a munkával kapcsolatban keresd Horváth Zsófia kollégánkat a +36 30 181 8252-es telefonszámon vagy e-mailben a horvath.zsofia@ydiak.hu címen.

A Helyszínről: Budapest XIII.

1260 Ft/óra - 1450 Ft/óra + adható bónusz