Mid Office asszisztens

Irodai munka

Régió

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest XIV. kerület

Feladat

lízing és hitelezési tevékenységhez kapcsolódó asszisztensi feladatok: • adatrögzítés, • dokumentumkezelés, • checklista vezetése, • templétek kezelése, • előkészítő munkák jognak, backoffice-nak, társterületeknek, • szerződésírás, • szerződéscsomagok előállítása rendszerből, • kommunikáció a társterületekkel szóban és írásban, • folyósítás előkészítés, • dossziézás,

Feltételek

18 év felett; nappali tagozatos hallgatói jogviszony; MS office ismerete, használata (word, excel, ppt, Outlook, …stb.) alap követelmény; nem elvárás a pénzügyi területen szerzett tapasztalat, de ha ismeri a lízing (eszközfinanszírozás) folyamatot az előny lehet; rendszerszemléletű, alapos, gondos, aki képes a munkafolyamatok megismerését követően önállóan dolgozni. A megbízó a munkához oktatást, egy héten keresztül biztosítja.

Munkaidő

heti 20 órában, megbízóval egyeztetve, rugalmasan hosszútávon

Bérezés

1118 Ft / óra

Egyéb információ

Jelentkezni az oneletrajz@ydiak.hu címen az önéletrajzod csatolásával tudsz, valamint személyesen az irodánkban. Leveled tárgya MID-MM-001 legyen!








FONTOS: Csak a már regisztrált diákok számára tudjuk a megadott munkákat befoglalni! Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, úgy először kérjük menj végig a regisztrációs folyamaton és utána jelentkezz csak munkára.