IT Helpdesk pozíció

* SZAKMAI KARRIER PROGRAM *, Informatikai

Régió

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest XIV. kerület

Feladat

A fejlesztők minőségi támogatása e-mailen és jegykezelő rendszeren keresztül, L1 szintű kiszolgálás; Üzleti folyamatok ismerete és támogatása, IT problémák megoldása; Információ, tanács és instrukciók nyújtása a fejlesztők aktuális problémájára, folyamatos kommunikáció; Szolgáltatás hívások értelmezése, hibák detektálása; XML üzenetek értelmezés (XSD megfelelés vizsgálata); A tapasztalatok megosztása a csapat tagjaival; Együttműködés más csoportokkal a szervezeten belül. Oktatást a pozíció betöltéséhez a megbízó biztosít.

Feltételek

18 év felett, nappali vagy passzív tagozatos hallgatói jogviszony; Közép vagy felsőfokú informatikai tanulmányok; Java alapismeretek; Alapvető Unix ismeret (Shell script, putty ismeret); Magabiztos felhasználói szintű MS Office tudás (Word, Excel); Ügyfélorientáció; Jó problémamegoldó és elemző képesség; Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban; Jó stressztűrő képesség; Csapatszellem.

Munkaidő

heti 20 órában rugalmasan lehetőleg szerdai ráéréssel, hosszú távon 8-16 óra között,

Bérezés

1412 Ft / óra

Egyéb információ

Jelentkezz fényképes szakmai önéletrajzzal oneletrajz@ydiak.hu e-mail címen vagy személyesen az irodánkban: Leveled tárgya HELP-IMS-001 legyen.








FONTOS: Csak a már regisztrált diákok számára tudjuk a megadott munkákat befoglalni! Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, úgy először kérjük menj végig a regisztrációs folyamaton és utána jelentkezz csak munkára.