Adminisztrációs munka szállítmányozási területen

Irodai munka

Régió

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest XV. kerület

Feladat

Irodai adminisztráció, archiválás, iratrendezés, könyvelési anyag rendezése-összekészítése-továbbítása könyvelő irodának, futárrendelés csomagok feladásához, levelek postázása-feladása

Feltételek

18 év felett, nappali tagozatos hallgatói jogviszony, alapszintű angol nyelvismeret, ELŐNY minimális ismeret a külkereskedelem, szállítmányozás területén, World, excel alapismereti szinten szükséges.

Munkaidő

heti 16-20 órában rugalmasan hosszú távon

Bérezés

1059 Ft / óra

Egyéb információ

Jelentkezz fényképes önéletrajzzal oneletrajz@ydiak.hu e-mail címen vagy személyesen az irodánkban: Leveled tárgya ADM-KSZ-001 legyen.








FONTOS: Csak a már regisztrált diákok számára tudjuk a megadott munkákat befoglalni! Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, úgy először kérjük menj végig a regisztrációs folyamaton és utána jelentkezz csak munkára.